Follower

Rabu, 7 September 2011

~Preview My Mr. Korea~


“Hah??? Awak tak nak kahwin dengan saya?? Tapi kenapa?? Sebab saya tak cantik?” Batrisyia pura-pura terkejut dengan penyataan Adwa.
“Bukan macam tu Trisyia. Saya sebenarnya belum sedia lagi untuk berkahwin dalam jangka sama terdekat ni” Adwa cuba menyangkal kata-kata Batrisyia walaupun kenyataan itu betul.
“Awak tipu!!! Awak mesti tak suka tengok wajah saya kan. Awak malu ada seorang isteri yang hodoh seperti saya. Awak takut nanti kawan-kawan awak gelakkan awak ada isteri macam saya!!” Bentak Batrisyia keras. Air matanya keluar perlahan-lahan.
Trisyia, listen to me okey. To be honest with you, that’s only one of the reason why I can’t take you as a my wife but another reasons I’m also not interested with all the stupid things that happen to me and you just right now. My mom asked me to married with you but I don’t know you either. You’re also don’t know me right? Takkan awak nak kahwin dengan orang yang awak tak kenal. Awak nak memperjudikan hidup awak dengan saya orang yang awak langsung tak kenal” Nada Adwa mula meninggi.
 “Kan saya dah cakap. Awak memang tak nak kahwin dengan saya sebab wajah saya. Kenapa lelaki suka sangat dengan tarikan luaran bukannya dalaman. Awak memang sama jer dengan lelaki-lelaki lain. Takde beza langsung” Nada Batrisyia mula sama rentak dengan Adwa. Seperti yang dia jangkakan, Adwa memang tidak dapat menerima dirinya kerana rupa luarannya kini yang kurang sempurna.

Tiada ulasan: